Forum Forum o problemach Depresyjnych i podobnych... Strona Gwna
FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy
Profil    Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci    Rejestracja    Zaloguj
Może jak będziesz jutro źle się czuła to nie bierzL.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o problemach Depresyjnych i podobnych... Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
VIP



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 3:56, 05 Kwi 2014    Temat postu: Może jak będziesz jutro źle się czuła to nie bierzL.

Ja gdybym była niepełnoletnia nie zgodziłabym się, żeby mama była obecna podczas badania, masakra.
[link widoczny dla zalogowanych]
i to je trzeba prać o ile już ! IgG ILOŚCIOWO 210.4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko naturalny susz ziołowy. [link widoczny dla zalogowanych] Ja robie mala przerwe Moze to pomoze
Szczyem marzeń byłoby móc załozyc letnie spodnie 38 teraz noszę 42 . nie mam na codzień czasu, żeby modelować sobie fryzurę, więc nie chciałam niczego skomplikowanego, a on nie dość, że dobrał mi rewelacyjne cięcie, to jeszcze nie mam najmniejszego problemu z porannym układaniem włosów polecam! Dzisiaj mam dzień z warzywkami a w domciu gotuję barszczyk to bym sobie trochę podjadła tych buraczków ugotowanych, bardzo je lubię ale czytałam gdzieś, że one nie są wskazane w dietach. Cleanic ; żadnych bóli i nic z tych rzeczy ale to chyba zależy od stopnia zaawansowania i chyba od organizmu [link widoczny dla zalogowanych]
powiedział że włosy trzeba ściąć... Impreza - tak jak zresztą się spodziewałam, nie za bardzo sie kleiła. też \wybiegane\ co dzień. Dopóki nie usunie się podrażnienia nie ma szans na zagojenie się. znowu jak cos wynajde bede kopiwac i pisać (mam chyba fobie na tym punkcie bo cały czas siedze i szukam cos o L ) Obiad u mamy I jak jej wytłumaczyć,że nie chcę zupy ,nie chcę placuszków- tylko CHCE jajecznicę?? heh, ja myslałam że to tylko u mnie takie potwory, ale na szczęscie nie...
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapomniałam dodać , że poprzednia wypowiedz była skierowana do Mark39.
[link widoczny dla zalogowanych]
5 , 6 m-ca i to wybiórczo. Chociaz do dobrej kosmetyczki czy dobrego gabinetu warto jechac kawalek drogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

O fuj, ale obrzydliwe [link widoczny dla zalogowanych] A w Veronie podoba mi się, wiadomo, miasto piękne ale co z tego jak brakuje przedewszystkim znajomych, klimatu, imprez...itd.
teraz będę mądrzejsza, bo włożyłam ją złą stroną już kanapy w takim stanie, że wstydziłam się przed gośćmi, a dywany były jeszcze Tyle się naczytałam o chińskich \ziłókach\, że mam dość razem z nami Zrobiłam to dla siebie,dobrze bądź nie bo urośnie trochę przez to że ustawiona jest prawidłowo kość więc będę miała ok 180 cm, ale widziałam pacjentów a dokładniej mężczyzn z dwoma nogami do wydłużenia dawali radę. [link widoczny dla zalogowanych]
mozna by se tez dopomóc w trawieniu ziołami, gorzką herbatą, próbowałaś ładniorek? Sam zabieg mimo znieczulenia był dosyc bolesny usta były spuchniete ale dzis jest ok oprocz kilku siniaków. Zespół Reya (możliwe przy stosowaniu aspiryny), Słyszałam o takich przekłuciach pistoletem... Uczę się w weekendy (piątek po południu, sobota, niedziela) Myślę, że ruch pomoże Podkłady zawsze odpowiednio dobrane kolorystycznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do diet/przygotowań typu 500kcal mam bardzo mieszane uczucia, co już pisałam kilka postów wyżej.
[link widoczny dla zalogowanych]
akim jest SIBUTRAMINA !!! pierwszy raz dotknął mnie ten problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fajnie, ze zaczelas temat na temat kwiatkow, bo ja w tym temacie jestem calkiem nieobeznana , a chcialabym w tym roku troszke upiekszyc balkon.... [link widoczny dla zalogowanych] Samo zakończenie wg mnie też jest całkiem dobre-nie wygrywają przecież konkursu, tak jak to zwykle w filmach bywa i nie żyją razem długo i szcześliwie, co sperawia, że D.D.2 nie jest tak mdły.
A mi ginekolog powiedział, żebym go brała . Na swoją obronę powiem, że nie mam stałej partnerki i robię to z przygodnymi partnerkami wiadomej profesji, co sprawia że jestem nieco poddenerwowany, a równocześnie nieobyty z nowym towarem, a i bodźce są silniejsze... Szukam fryzjerki Pani Marty , która pracowała u Małgorzaty Babicz na ul. I to nie moje widzimisię, a prawo, koleżanko.. chce Pan byc mediatorem, czy tez operatorem? [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście dziewczyny z Kielc . Pani z laboratorium mnie pocieszyła, że z wyników wynika, że zakażenie miało miejsce przed zajściem w ciążę. choc moze ci sie wydawac, ze na co dzien makijaz wychodzi ci ok, to w dzien slubu rozne rzeczy moga sie wydarzyc, wierz mi, ja mialam dosc duzo przygod dlatego profesjonalistka ktora zajmie sie twoja twarza jest niezbedna. sie wysłowić nie umisz! Ostatnio mam ciągle klopoty i zmartwienia, może to też ma wpływ-jakoś nie mogę się zdecydować na wizytę u dr i doczekać tego durnego okresu. pozdrawiam .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bartosz Niedziółka
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja ostatnio kochałem się z taką dziewczyną z włoskami dookoła sutków, wcześniej mialem tylko jedną taką i myślałem że po prostu o siebie nie zadbała ale ta ostatnia miała tak pedantycznie porządny dom a sama była tak czyściutka, wręcz sterylna i wszystko rujnowały te wloski.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy moze mi ktos napisac codzienne rozlozenie cwiczen (ile powtorzen ktorego dnia) i bardzo skrotowy opis kazdego z cwiczen (robilam je tylko raz i nie pamietam dokladnie). [link widoczny dla zalogowanych] wiesz ...czasem kwiaty czy klaps w tyłek jak zmywa naczynia
diete koncze w poniedzialek wiec od wtorku doloze sobie jogurcik i 2 kanapeczki chrupkiego ja tez przmierzam sie do kupna tego cuda.Znalazlam na allegro taki sam model jak ma Laura Diaz,stad moje do niej pytanie.LAURO czy wciaz jestes tak bardzo zadowolona ze swego wyboru???Jesli tak to juz zupelnie bede pewna swojej decyzji i kupie sobie wlasnie takiego orbitka. [link widoczny dla zalogowanych] Bulimia2.jpg Przeczytalam gdzies ze orgazm wplywa pozytwnie na samopoczucie podczas okresu, nie wiem u kogo dobrze ze zrobilas to ostaniego dnia a nie pierwszego tak jak ja. Cóż......... [link widoczny dla zalogowanych]
Kiedyś takich badań nie było. Ja Ci podam jeden przyklad.Nie obrazajac nikogo. zajelo mi to duzo czasu(stos prania sie pietrzy...ale warto bylo)nigdy nie mam cierpliwosci do czytania calego topiku,a ten wciagna mnie na dobre zbieram wiec mysli i postaram sie dolaczyc,polecam do poczytaniawww.fit.pl 3V cie sie Regine następnie moje włosy spotkał los dekoloryzacji i farbowanie szamponem koloryzującym Casting, później też czymś zmywalnym. Nie zasluzyla na takiego idiote. piękny....ale dziś taki juz nie jest bo wróciły mrowienia...łykam prochy i jem natke pietruszki bo podobno zawiera zastrzyk wapnia...mąż sie śmieje ze mnie że kupi mi cały worek.......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
VIP



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 3:57, 05 Kwi 2014    Temat postu: ja robie ten trening glownie po to zeby wyrzezbic miesnie.

ale jak już pisałam :
[link widoczny dla zalogowanych]
To proste, gdy pływasz pracuje całe ciało,a najwięcej kręgosłup odblokowało sie wszystko i nie mam już żadnych ucisków!!!!!!!! Malgosia idealnie pasuje do stylowych rzeczy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kochane Dziewczyny!!!To są moje ostatnie godziny w domu.Jutro rano jadę do szpitala (Poznań) na całkowite usunięcie tarczycy.Myślę o Was,odezwę się po powrocie.Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie. [link widoczny dla zalogowanych] dopiero co się wpisałem jako miłosnik prodziży na innym topicu ale do queen po prostu wracam bardzo często....ja naleze do tych co sie podoba i znam wiele osób równiez lubiących ten utwór....nie nawidze nudy w piosenkach może to dla tego.....zwrotka refren zwrotka refren....
kamieni kałowych, które człowiek nosi przez całe życie Misha... Angie wyglądała jak kobieta, która nosi pod sercem dziewczynkę test robiłam w dzień spodziewanej miesiączki-wyszedł negatywny i do tego dostałam @ co tydzień robiłam test i bez zmian.. z czarnej farby do włosów trudno jest zejśc ale nie jest to nie możliwe!Da się zejść do naturalnego koloru,potrzebny jest tylko dobry fryzjer,który podejmie się tego trudnego i pracochłonnego zadania.Dobrze,że znalazłaś taką fryzjerkę.Mam nadzieję,że wszystko będzie ok i wrócisz do naturalnego koloru Poinformuj nas na forum jak idzie powrót do naturyi o efektach farbowania [link widoczny dla zalogowanych]
posprawdzalam gdzie jest pinerolo i rivoli, i ani jedno ani drugie wcale nie jest za blizko. [link widoczny dla zalogowanych] Chciałbym urozmaicenia, fantazji, szaleństwa, to ma być zabawa, po której będziemy zadowoleni przez dzień czy dwa a nie przez 10 minut. Ale po takim okresie dwa tygodnie dochodzę do siebie, bardzo jestem osłabiona. Dwa dni temu weszlam na ten link i wykonalam cwiczenia. Funkcjonujacy nadal pod warsta brudów układ wchłaniający jelita grubego dostarcza do ciała toksyny, substancje rakotworcze, produkty gnicia. hej,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Właściwie tak od 4nad ranem to było koniec nocy
[link widoczny dla zalogowanych]
proszek do prania albo rozważyć kupno innej pralki Marcin Dorociński
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prosze o jeszcze,bo na razie problemow z nadmiarem propozycji nie mam [link widoczny dla zalogowanych] i pozdrawiam
Znacie jakąś fajną pasmanterię internetową? Ale teraz po slubie mysle, ze byloby prosciej, nie mowilibysmy hna zakupach, teraz ja zaplace, tylko placilibysmy z jednej karty i to samo z rachunkami. Czy mogłabym najpierw użyć fioletowej płukanki, która podobno usuwa tą okropną żółć, a potem pofarbować włoski na jakiś naturalny blond czy bardzo jasny brąz? Lekarz oczywiście miałby z tego 400zł, ale mógł też dobrze radzić, w końcu się nie zdecydowałam, nadżerka o dziwo zniknęła w czasie trwania ciąży. Mięso [link widoczny dla zalogowanych]
Cicha jak piszesz że jeździsz z dzieciakami do koleżanki, to aż zazdroszczę, bo u mnie spotkania z innymi dziećmi nie są kolorowe. 10 lat kompleksów i stresów przed każda randką zniknęło. prosze o odpowiedz na maila. powinniscie o tym porozmawiac Ewokol nie ma za co patrzac racjonalnie na ta diete można wytrzymac spokojnie plusem jest to że możesz jesc dużo zupy a uwierz że ona ''ZAPYCHA''maksymalnie i do tego owoce warzywa zależy co w jakim dniu na początku tez myslałam ze nie dam rady ale jest naprawde super czuje sie świetnie ,nie mam uczucia głodu i przede wszystkim jestem odporna psychicznie bo oprócz tego że ja sie dietkuje gotuję obiady dla mojej rodziny dziś obiecałam córce że zrobie jej ukochane spagetti mój Mtez je uwielbia,nie wspomne już o mnie ,ale naprawdę nic mi sie nie robiło robiąc przepyszny sos który robiłam smakowo na tzw.oko żeby nie bróbować o dziwo jak zawsze zostałam pochwalona za przepyszne spagetti grunt to pozytywne podejście i odrobina silnej woli pozdrawiam Mowilam ze nie chce zeby juz dzwonil i nie chce mi sie z nim gadac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chodzi o HairCoif to proponuje najlepszą fryzjerke która pacowała w tej firmie w Czyżynach Pani Ania (niestety nazwiska nie znam) jeszcze 3 miesiace temu pracowala w HAIR COIF i wiem ze to byla ich najlepsza fryzjerka...teraz a swój salon blisko galerii Kazimierz...Hair Style na ul św.Wawrzyńca 38 tel 12 429 46 31...jestem zadowolona z usług!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nadszedł dzień sądu ostatecznego. [link widoczny dla zalogowanych] witam od lutego chcialam wrocic do pracy, moj synek bedzie mial wtedy 9 miesiecy zalezy mi zeby zajal sie ktos nim.
11. Patrzę jeszcze raz!!!! dorsz, mintaj, morszczuk, tuńczyk, szczupak, flądra, karp, kargulena, karmazyn, leszcz, ostrobok, płoć, pstrąg, sieja, owoce morza, pierś kurczęcia, pierś indyka, chudy biały ser, beztłuszczowy i bezcukrowy jogurt, białka z jajek (można przyrządzać z nich omlety na patelni teflonowej). Dali mi dzieciątko na ręcę . i teraz spróbuj takiego naleśniczka... [link widoczny dla zalogowanych]
Co myslicie o tych wynikach?, czy przy tych wartosciach jest szansa, ze awidnosc moze wyjsc dobrze? był do tej pory Myślę, że się dogadamy Heejjjj!!! Stosować dwa razy w miesiącu. Prześledziłam go niemal od początku, jestem ciekawa jak potoczyły się losy dziewczyn. lubię Cię, uważaj, abyś na złe drogi, dziecko miłe, nie zbłądziła A dlaczego ograniczacie wode? Jeżeli fryzjerstwo to Twoja pasja śmiało pisz .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja brałam miesiąc temu całe opakowanie i schudłam 9 kilo teraz mam 58 kilo i wyglądam rewelacyjnie, właśnie zamówilam drugie opakowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam, Jak się w nim tkwi to ma się raczej poczucie beznadziei i mierności.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podwyższone IgG może spowodować stres,przeziebienie, osłabienie organizmu itp. [link widoczny dla zalogowanych] dla mnie wszystko nastepujacych zespołow
czy potem te tyje? Kładziemy się na podłodze na plecach i skrecamy glowe raz w lewa raz w prawa strone (glowa cały czas leży na podłodze). gdzie spodenki kupujecuie, gibbonka, nawet niewiesz, że jesteś użyta w celu ich reklamy, zobacz: coś mi sie widzi że jakby rowling zabiła harrego to by sobie zamkneła drogę do tego żeby dalej pisać [link widoczny dla zalogowanych]
AASSDDFFGG -no tak wytną i potem się goi. okropnie wyglada bez tapety Probuje i prubuje i nic. Pewnie żebym takiego drania nie zabiła. Sama nie jestem mamą, więc kupienie prezentu dla takiego szkraba jest dla mnie problemem. Piszcie dziewczyny jak tam u Was??? MAM PYTANIE CZY DO VACU WCHODZI SIĘ W BUTACH I W DRESIE CZY BEZ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam biale a bez oswietlenia ciemniejsze lub nawet zolte???
[link widoczny dla zalogowanych]



Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
VIP



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 3:31, 07 Kwi 2014    Temat postu: Inaczej;

Na końcu są o tym info.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moniki na Giszowcu. Waże 60 kg przy wzroście 165 cm w ciągu ostatniego półrocza przytyłam 6 kg a wszystko przez to że siedziałam za granicą gdzie posiłki jadłam o stałych porach i ze względu na klimat miałam nie pohamowany apetyt!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny musimy zorganizaowac jakis zjazd!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] -nie piłam piwka
Byłam na dwóch konsultacjach u innych lekarzy - trzeba robić przeszczep u mnie, bo nie ma chrząstki, nie chcą się podjąć... 15 października rozpoczynamy z dziewczyną praktyki studenckie (prawo) w Parmie. czy byłaś powiadamiana telefonicznie o wyroku ? i przylepiaja \obcym\ etykietke gorszych. Jak rodziłam synka, od pewnego momentu wszystko zaczęło toczyć się błyskawicznie, stałam i zaczęły się skurcze parte, położna krzyczy wskakuj na łóżko, no to się położyłam , słysze przyjjjjjj-a ja na to \Ale poczekajcie chwilę\, wszyscy zamarli, a ja swoje zostawcie mnie bo muszę odpocząć, lekarka krzyczy Kasia już widać główkę prawie, a ja dalej swoje \Zostawcie mnie na chwilę\, na drugi dzień ubaw miały z tego niesamowity. [link widoczny dla zalogowanych]
czy posiadanie wyprostowanych wlosow jest obligatoryjne na wlasnej 18?:/ Kościuszki /chyba nr 24/ Oczywiście, zaczynam panikowac. Trzymam kciuki za wszystkie odchudzające się kobitki! Smaruje contratubexem o podono jest lepszy, ale ciut drozszy i kosztuje około 30 złotych. Ten pierwszy okres to tak naprawdę zmiana trybu życia i nawyków żywieniowych, ale również walka organizmu, dla którego- może po latach przejadania się- to terapia lekko szokowa. to ile tluszcz spale przy tym odchudzaniu ?????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem co mam myśleć.......
[link widoczny dla zalogowanych]
prowadzą jakieś pretensjonalne dwudziestoparoletnie dziewoje, które nic o życiu nie wiedzą, a o fachowym upiększaniu się mają zerowe pojęcie. Otóż, gdy tąkam pedzel w liquidzie, daje go do proszku akrylowego, i robie koncowke na formie, to ten akryl nie chce sie trzymać tej formy, lepi mi sie do pedzla..;/ Nie wiem czy za malo takam w tym liquidzie..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam Dr.Cypriana Golude!!!rewelacja,0 stresow cieply i mily lekarz,umie sluchac i nie bada na odwal sie,nastepnaserdecznie polecam konkretny i rzeczowy,operowal mnie wycinajac miesniaka.Jest mi znowu potrzebny a niestety nie wiem gdzie go teraz szukac... [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba tylko dobrze tą pracę zorganizować i odpowiednio rozdzielić zadania, no i współpracowników, którzy te zmiany poprą.
Wreszcie krem No-Scar. Choc mam świadomość, że na swoj wzrost nikt z nas nie ma wplywu.. Witaj Klaudiad. dobra lece babeczki chyba dodam se topik do ulubionych ;D obym miala co czytac po powrocie... Czasami sa naprawde silne, poza tym wlasnie dzisiaj zauwazylam taki dziwny sluz... [link widoczny dla zalogowanych]
bo jak mówiłam o tym pajaku komuś kto nie mieszka w domu to nikt nie chciał wierzyć ze istnieją w polsce takie wielkie pająki, tylko patrzyli na mnie jak na zmyślające dziecko. Szukałam małego domku, bądź pokoju, ale w miejscu gdzie mają też podwórko z placem zabaw. Smak ma fajny, skutków ubocznych nie stwierdziłam i ogólnie polecam. Właśnie skończyłam szkołe SELECT i oto moja skromna opinia: osobiście uważam że akryle są trwalsze paznokieć jest trochę grubszy ale jak sie go dobrze zrobi wcale nie jest nienaturalny sama nosze i robie tipsy akrylowe i jestem a nich zadowolona. Mam nadzieję że chcieli ! tera zspuznia mi sie okres.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale nie to jest az takie najgorsze tylko to ze lekarze niegwarantuja mi ze to paskuctwo sie nie odnowi..pozdrawiam was dziewczyny i mam nadzieje ze jakos to bedzie z nami..
[link widoczny dla zalogowanych]
moje mięśnie są już przyzwyczajone i nie sprawia mi to juz takiej trudności jak na początku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapomniałam dodać ...no właśnie taka stara to chyba nie jestem (30?)stąd dobrany taki odważny kolor kostiumu. [link widoczny dla zalogowanych] katarynka73 napewno bedzie dobrze
Czy robicie dluzsza? Do wczoraj na groupon.pl była usługa skalingu i piaskowania za 88zł (2x44zł). Z tego co czytałam to interesantka podobnie zaszłyśmy w ciąże Moje włosy nie chcą się układać, końcówki powinny być juz dawno ścięte bo są niesamowicie suche, a gdy myję głowe to mam wraznie ze włosy w ogóle nie chcą się zmoczyć LUB wręcz pochłaniają wodę(co jest raczej nie mozliwe). Jablczynska 55kg [link widoczny dla zalogowanych]
Nie pomagało mi nic, brałam jednorazowo Relanium, Lorafen, i wreszcie Rohypnol-(pigułka gwałtu). Zioła nie podziałały na mnie ... jakie jest Wasze ulubione wino?ja osobiście lubię różowe Carlo Rossi oraz białe Verna Hej .Ja od 11 kwietnia na dietce 1000 kal a od wczoraj zupka z kapusty .Na wagę nie staje bo jeszcze nie zakupiłam ,.Zalezało mi bardziej na pozbyciu się cm z talii no i efekt jest początkowo 107 na dziś 91 tylko jarzyny. ostatnio ważyłam się po świętach, wiec dla twojego i mojego spokoju zważę się i zmierzę dzis wieczorem jeszcze raz, jutro rano podam wyniki i razem się zastanowimy, w czym rzecz. włosy mam tak przed ramiona lekko i wszystko byłoby ok gdyby one się nie puszyły:/ czytałam wszystkie wypowiedzi na ten temat i używam różnych odżywek, specjalnych szamponów, włosy mam wycieniowane i dlatego nie powinny się puszczyć!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomógł brokuł i szpinak zapchałam się nimi i jakoś mi przeszło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Próbowałam róznych rzeczy ... [link widoczny dla zalogowanych] Dynia
uuu, 1200 to troche duzo... Witam dziennie na sprzataniu,on jako murarz.Potem zwolnilam tempo bo wystapily problemy z kregoslupem-tak 5-6 godz.dziennie.Wiec nie odkladalismy kokosow.Potem u niego problemy w pracy.Wynajmowalismy pokoj z innymi osobami.Na bobasa nie bylo miejsca ani kasy.Potem on pojechal do Usa.Za pol roku dolaczylam ja.Zycie tu atam rozni sie .Jesli chodzi o kase tez nie wesolo,z jednej pensji,bo mamy bobasa rocznego.Ale mieszkamy sami.Ja pracowalam rok na sprzataniu,u zydow 8$ na godz-odradzam bo podlogi myjesz na kolanach.Mozna sie zalamac.Za pare lat planujemy powrot do kraju.Jestesmy nielegalnie wiec nie moge odwiedzac rodziny a bardzo tesknie.Wpolsce ciezko,wiec mysle ze kiedys wroce na stare smieci.Jezyk znam,miasto,obyczaje,umie sprzatac.Tutaj nie moge sie odnalesc.Przynudzilam-to scusate.To moja historia.Pozdrawiam. Anny Zajdel. Czytałam o tym waciku który mam włożyc pod paznokieć. [link widoczny dla zalogowanych]
. dlatego czasem dobrze jest i sie wazyć i mierzyć masowałeś tę bliznę? CZekam na wasze propozycje Ja w sylwestra szłam już do kibelka z tym zamiarem, ale w porę się powstrzymałam Jeja, ale bym miała teraz wyrzuty... ile trzeba tego na dzien robic???? Przy otwartych oknach nie mam w domu pajkow, much,komarow ani innych owadow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o problemach Depresyjnych i podobnych... Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group